EPSI Rating toteuttaa syksyn aikana energia-alan asiakastyytyväisyys- ja toimialatutkimuksen. Tutkimushaastattelijat kontaktoivat maanantaista 16.9. alkaen satunnaisesti valittuja Nurmijärven Sähkön asiakkaita puhelimitse ja sähköpostitse. Soittoja tehdään arkisin klo 15 – 20 välisenä aikana.
Tutkimushaastattelut sisältävät kysymyksiä siitä, miten Nurmijärven Sähkön palvelun ja tuotteet koetaan, sekä miten Nurmijärven Sähkö voisi parantaa toimintaansa palvellakseen asiakkaitaan paremmin.
EPSI Rating on voittoa tavoittelematon akateeminen organisaatio, joka tutkii eri toimialojen asiakastyytyväisyyttä ja asiakasuskollisuutta asiakkaiden kokemusten ja yrityksen kanssa käydyn vuorovaikutuksen avulla. EPSI Ratingin puolueettomissa tutkimuksissa hyödynnetään tilastotieteellisiä metodeja.